יום שישי, 7 במאי 2010

מדריך להכנת PNG

תבחרו תמונה שאתם רוצים להפוך אותה ל PNG ותעשו לה ctrl+c
אני בחרתי בזאתי

luisana_dot_NET-2009springsummer-promesse-0035

פתחו דף חדש ובהגדרות , במקום לפתוח דף לבן בחרו כמוני [מסומן בכחול]


עכשיו יפתח לכם חלון עם משבצות. זה מסמל את הרקע השקוף ולא יראו את המשבצות בתמונה

תעשו על הדף ctrl+V

עכשיו בחרו בכלי הקסם שבתפריט הפוטושופ [מסומן]


עכשיו סמנו עם הכלי את רקע התמונה שתרצו להסיר מהתמונה


מה שמסומן מקווקו זה הרקע שימחק

ליחצו על Delete והרקע ימחק

לאחר מכן , בדיוק באותה הדרך מיחקו עם כלי הקסם את שאר הרקע שנשאר במקומות שלא נמחק

לאחר אפקטים זה מה שיצא לי


אם נתקלתם בבעיה תפנו אלי בתגובות ואני יעזור לכם :}

11 תגובות:

  1. זה לא עובד לי!
    אולי זה בגלל שיש לי פוטושופ 7?
    תעזרי לי!!!

    השבמחק
  2. יכול להיות בגלל זה
    אני הכנתי את המדריך בפוטושופ sc2

    השבמחק
  3. איך עשית לאחר האפקטים שיהיה מין צל כזה ?

    השבמחק
  4. זה לא עובד לכם בגלל שמי שעשה את המדריך הזה לא יודע לעשות PNG , זאת הדרך של האידיוטים ! יש דרך מקצועית וטובה הרבה יותר

    השבמחק
  5. אם יש לך דרך טובה יותר תעזרי לאנשים ואל תיצעקי אליהם ואני חושבת שמה ההיא עשתה (בבלוג הזה ) ממש טוב והוא עובד לי יופי! (ההערה שלי פורסמה ל-14 באפריל )

    השבמחק
  6. אני לא מצליחה לשמור את התמונה ואני לא יודעת איך עושים אפקטים

    השבמחק
  7. אפשר לעשות תמונות png בפוטוסקייפ?
    כי אני שולטת בתוכנה הזאת
    אפשר??

    השבמחק
  8. זה עושה לי עם רקע לבן איך אפשר שזה יעשה לי בלי רקע ?

    השבמחק
  9. באיזה סוג פוטושופ את משתמשת ?

    השבמחק
  10. את צריכה לשמור את זה כפיאנדגי ולא תמונה רגילה..

    השבמחק
  11. אני לא מצליחה להוריד לי פוטושופ מישהי יכולה לעזור לי ?

    השבמחק